Sunday, March 9, 2008

gua punya top 20 dlm playlist..

Semenjak gua stress byk kerja ni, cara nak rilis tension ni gua rasa yg paling solid skali dgr lagu la. Ade stengah kalau tension ni mkn la, pegi jogging la, korek hidung la, memasak la, menari inang la, bermain futsal la, berdrama swasta la, berbasikal la, berkuak lentang la dan berbagai la tabiat nak mampus lain..
So dlm seminggu dua ni, gua gian layan ade 20 bijik lagu ni je dlm winamp gua. Sampai org tua gua dah sound: "Takde lagu lain ke nak pasang? Asek lagu jerit2 ni je dari tadi.." Gua tuka la kejap sari dua lagu tu, pastu pasang blk ah.. Ni la lagu yg paling top dlm winamp gua dlm minggu ni: (disusun dalam susunan yang tersusun atau bahasa englishnya next song, please?)

1. The Color Fred - If I Surrender.
2. Secret And Whisper - XOXOXO.
3. Eternal Tears Of Sorrow - Bride Of The Crimson Sea.
4. Parkway Drive - Horizons.
5. Eyes Set To Kill - This Love U Breath.
6. Planes Mistaken For Stars - Emo Diaries.
7. Taking Back Sunday - The Union.
8. Arch Enemy - I Am Legend / Out For Blood.
9. In Flames - My Sweet Shadow.
10. Maroon 5 - Won't Go Home Without You.
11.Fall Out Boy - Me & You.
12. Paramore - Misery Business.
13. OST My Girl - Never Say Goodbye.
14. Breaking Benjamin - Breath.
15. Finch - Hopeless Host.
16. Catherine - To Be Specific.
17. Heaven Shall Burn - mybestfriends.com.
18. Blessthefall - Guys Like You Make Us Look Bad.
19. Funeral For A Friend - Roses For The Dead.
20. Drop Dead Gorgeous - They'll Never Get Me.

Kalau korang hensem, repost blk kat gua lagu ape yg korang dgr dlm winamp korang sekarang so kita blh share. Kalau setakat nak buh lagu ganas2 tapi tak dengar gua simbah je ngan asid nnt. Lagu Negaraku tak termasuk aaa..

Originally Fucking Idea By, Gaban

1 comment:

sang gadis said...

mesti ni yang pertama yang rajin aku la manusia rajin yang mengkomen blog orang.terima kaseh

1. the official-terima kaseh semua
2. komplot- konflik metropolis
3. him - kiss od dawn
4. one buck short-kelibat korupsi
5. sheila majid -mengapa kasih

(argh pasal tiba2 budak kiub seblah haku ni pasang dangdut ah ah ni kuat lak tu)

6. enya - may it be
7. rosewood - bersama semula
8. candy - gadis dan bunga
9. gerodok - bulan 8 disandakan
10. butterfingers - 1000 tahun
11. butterfingers - selamat tinggal dunia
12. cranberries - will u remember
13. m daud kilau - gila judi
14. him - funeral of heart
15. lucy in the loo - i'll be fine
16. lo - operator the line is dead
17. tony Q rastafara - pesta pantai
18. xpdc - pontianak
19. adam sandler - wanna grow old with you
20. 3rd dice - new hope

pasang lagik lgu dangdut ni giler ke hapa???